آراد برندینگ
خانه / انواع سلفون / قیمت انواع رول سلفون ۱۰۰۰ متری بسته بندی

قیمت انواع رول سلفون ۱۰۰۰ متری بسته بندی

قیمت انواع رول سلفون ۱۰۰۰ متری بسته بندی با مناسبترین نرخ شرکتی عرضه می شود.

تعاریف انواع سلفون

سلفون: کلمه سلفون دارای معانی مختلفی می باشد. فیلم های پلیمری به سه گروه تقسیم می شود.

  • پلیمرهای طبیعی
  • پلیمرهای مصنوعی
  • پلیمرهای سنتزی

پلیمرهای طبیعی شامل فیلم هایی است که از لاستیک طبیعی، پروتئین و سلولز ساخته می شوند. و رایج ترین نوع این فیلم ها در دنیا سلفون نامیده می شود.
دربازار ایران سلفون فیلم های شفاف و شیشه ای بر پایۀ پلی پروپیلن است. (شکل پایین) که پس از خروج مواد مذاب از قالب دستگاه به کمک آب سرد شده و به حالت آمورف می شود. دمای ذوب این فیلم نسبت به نایلون و نایلکس بیش تر است. فیلم های سلفون در بسته بندی شفاف موادغذایی و خشکبار و انواع گل، رومیزی منازل و رستوران ها و پوشش کتاب ها و جزوات کاربرد دارند.

جمع شونده (شیرینک): عملکرد این نوع فیلم های جمع شونده با اعمال حرارت است که جمع شده و دور وسیله ای که روی آن کشیده شده است را می گیرداین فیلم ها با توجه به جنسشان، کاربردهای گسترده ای دارند.

انواع آن بدین شرح است:

  • نوع بر پایۀ پلی اولفین (PE و PP)

برای مصارف تماس با مواد خوراکی و غیرخوراکی

  • گونۀ بر پایۀ PVC

در بسته بندی لوازم الکترونیکی، بطری و ظرف های کوچک که حاوی مواد غیر خوراکی و پلی الفین کراس لینک شده نیز در درزگیری و پوشاندن محصولات و مواردی که استحکام و قدرت بیشتری مورد نیاز است، به کارمی روند.

کششی (استرچ): فیلم های پلی اتیلنی الاستیک و چند لایه، فیلم های کششی هستند که معمولا به روش ورقه ای تولید می شوند. این فیلم ها بر پایۀ پلی اتیلن LLD هستند و در محافظت و بسته بندی محصولات به کار می روند. به دلیل ضخامت کم و دوام بالای این فیلم ها، استفاده از این فیلم ها برای پوشش محصولات، بیشترین بازده را دارد. همچنین با توجه به کاربرد نهایی آن ها می توان از مستربچ های افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش خورشید (برای افزایش مقاومت و ماندگاری در برابر نور خورشید) و ضد الکتریسیته ساکن (برای جلوگیری از جذب گرد و غبار) نیز بهره برد.

تفاوت فیلم های استرچ و شیرینک

در دو تصویر پایین فیلم جمع شونده با اعمال حرارت به طور کامل به اندازه و شکل محصول در می آید، محافظی ضد آب ایجاد می کند و همۀ قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهد. این فیلم ها اگر در حین جابجایی گرم شوند، باز هم جمع تر می شود. فیلم کششی این خصوصیات را ندارد اما با کشیده شدن مناسب پوشش، می تواند حفاظت مناسبی اعمال کند. این پوشش مانع غیر قابل نفوذ با هوا ایجاد نمی کند اما همۀ قطعات را در کنار هم نگه می دارد. فیلم های جمع شونده و کششی مزایای متفاوتی دارند و بنا به موقعیت، می توان از هریک از آن ها بهره برد.

 

FFS (فرم دهنده -پرکردنی – دور پیچ یا بستن): فیلم های پلی اتیلنی برای بسته بندی اتوماتیک، فیلم های Form Fill Seal هستند که در تولید محصولات دانه ای و پودری به کار می روند و با بهره گیری از جاذبۀ زمین، کیسه ها را پر می کنند. این فیلم ها در صنایع غذایی، صنعت ساخت و ساز، کشاورزی، بسته بندی مواد دانه ای و کیسه هوایی با تحمل بالا به کار می روند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
وحیده سعادتمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09199662733
آدرس کانال: zerrofyekbarmasraf@
آدرس سایت: www.1masrafo.ir
پست الکترونیکی: vsd657@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه سلفون مخصوص بسته بندی ظروف قارچ

فروش ویژه سلفون مخصوص بسته بندی ظروف قارچ صرفا جهت استفاده در این گروه مورد …