آراد برندینگ
خانه / فیلم های پلاستیکی / تولید انواع فیلم های پلاستیکی

تولید انواع فیلم های پلاستیکی

تولید انواع فیلم های پلاستیکی برای مصارف مختلف.

فیلم استرچ این شرکت با استفاده از بکار گیری روش تخت تولید شده و به دلیل یکنواختی در ضخامت، شفافیت بالا، درصد کشش بیشتر و مقاومت در مقابل سوراخ شدن از لحاظ کیفیت جزو محصولات جهانی می باشد.

فیلم استرچ صنعتی از لحاظ نوع استفاده بر سه گونه است:

  • فیلم استرچ پاور

این نوع فیلم به دلیل استفاده از مواد اولیه خاص جهت تولید از مزایای بیشتری برخوردار بوده. و به علت تحمل درصد کشش بالا و سرعت پیچش در دستگاههای استرچ پالت که ظرفیت تولید بالایی دارند بکار می روند. ضخامت فیلم از ۲۰ الی ۳۰ میکرون و عرض از ۵۰ لی ۱۵۰ سانتیمتر قابل عرضه می باشد.

  • فیلم استرچ ماشینی

سریع ترین و راحت ترین روش بسته بندی و پالت پیچ کردن محصول استفاده از فیلم استرچ ماشینی بوده. و به علت جای گیری دستگاه استرچ رپ در فضای کم و مصرف برق ناچیز پیشرفت شایان توجهی داشته است. ضخامت این نوع استرچ از ۱۷ میکرون الی ۴۰ میکرون و عرض از ۱۰ سانتی متر متغیر بوده. و بسته به نوع محصول انتخاب می گردد.

  • فیلم استرچ دستی

این نوع فیلم به دلیل استفاده به صورت دستی توسط وسیله ای به نام هند رپ استفاده شده. و از ضخامت پایینی نسبت به فیلم استرچ ماشینی برخوردار بوده و معمولا ضخامت از ۱۵ تا ۲۰ میکرون متغیر می باشد. از این فیلم در بسته بندی محصولاتی که برای مسافت نزدیک تعریف شده است. استفاده شده و توسط شخص، لفاف پیچی می گردد.

انواع فیلم استرچ صنعتی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
وحیده سعادتمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09199662733
آدرس کانال: zerrofyekbarmasraf@
آدرس سایت: www.1masrafo.ir
پست الکترونیکی: vsd657@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کننده فیلم استرچ غذایی با کیفیت

تولید کننده فیلم استرچ غذایی با کیفیت این شرکت به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی …